میرزاده خبر داد:

اعضای هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان انتخاب شدند

سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: در جلسه امروز کمیسیون، 15 نفر به عنوان اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگی انتخاب شدند.

////////میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جزئیات جلسه امروز کمیسیون آموزش اظهار داشت: کمیسیون آموزش امروز چهار دستور  را مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: در ابتدا گزارش بازدید از استان سیستان و بلوچستان، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی مورد بررسی قرار گرفت همچنین در رابطه با محرومیت‌های این استان و توزیع ناعادلانه امکانات در این استان بحث و بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش ادامه داد: گزارش‌ها نشان می‌دهد که باید در توزیع امکانات استان سیستان و بلوچستان و استان‌های مشابه آن تجدید نظر کرد.

میرزاده تصریح کرد: همچنین انتخاب اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از دیگر مباحث مطرح  شده در جلسه امروز بود.  
 
وی افزود: بر این اساس 15 نفر به عنوان اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان انتخاب شدند، انشاالله این کمیته پس از ابلاغ رئیس مجلس شش ماه فرصت برای بررسی این موضوع خواهد داشت.
 
میرزاده ادامه داد: آقای صالحی امیری وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه امروز حضور یافت و برنامه‌های خود را به نماینگان ارائه کرد، در پایان جلسه هم آقای میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگان گزارشی ارائه و سوالات نمایندگان پیرامون پذیرش دانشجو را پاسخ داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۵
اینا هم بموقعش کار خودشونو میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۵
انشالا اگه وقت کردید اعضاء تحقیق و تفحص از بنیاد شهید رو هم مشخص کنید ممنون میشیم !
Germany
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۵
آخه معلم هم شد قشری که ازش دزدی بشه ..با این کار فکرکنید از پیامبر دزدی شده از مسولین عاجزانه تقاضا دارم رسیدگی کنن و متخلیفین به سزای عمل نا پسندشون برسن..
نباید به معلم توهین بشه و معلم باید تامین باشه چون که از کوزه همان برون تراود که در اوست..
آخرین اخبار