حکیمی‌پور خطاب به سروری عنوان کرد؛

اگر کارتان را درست انجام می‌دادید این مسائل پیش نمی‌آمد

حکیمی‌پور خطاب به سروری گفت:‌اگر شما به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورا کار خود به درستی انجام می‌دادید چنین مسائلی در مدیریت شهری به وجود نمی‌آمد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد حکیمی‌پور رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی در پی اظهارات سروری نسبت به انتشار اسناد، اظهار داشت: بارها در خصوص این موضوع صحبت‌ کرده‌ام اما روابط عمومی شورای شهر حرف‌های بنده را منعکس نمی‌کند.

وی افزود: مملکت قانون دارد به همین دلیل درخواست دارم که اجازه دهید قوه قضاییه کارهای خود را انجام دهد بعد در مورد آن قضاوت کنیم.

حکیمی‌پور خطاب به سروری گفت: مگر شما قاضی هستید، بگذارید دستگاه‌های مربوطه موضوع را بررسی و بعد نتیجه را اعلام کنند.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه همه در مقابل قانون مسئولیم، تأکید کرد: بنده برای حفاظت از حقوق مردم و حیثیت قانونی کارهایی انجام دادم چرا که معتقدم هر کس تخلف کرده باید پاسخگوی آن باشد.

حکیمی پور با تأکید بر اینکه من هیچ‌وقت اعلام نکرده‌ام که یاشار سطانی را نمی‌شناسم، گفت: تمام تماس‌ها و تلفن‌های من قابل رصد است به همین دلیل با این موضوع می‌توان مشخص کرد که من حرفی در خصوص اینکه یاشار سلطانی را نمی‌شناسم مطرح کرده‌ام یا خیر.

حکیمی‌پور خطاب به سروری گفت: شما که رئیس کمیسیون حقوقی نظارت شورا هستید اگر کار خود را به درستی انجام می‌دادید چنین مسائلی پیش نمی‌آمد به همین دلیل این شما هستید که باید برای عملکرد بهتر شهرداری در جلوگیری از تخلفات توضیح دهید که چه کارهایی انجام داده‌اید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار