حکیمی‌پور در جلسه شورای شهر تهران؛

توضیحات شهردار تهران در خصوص واگذاری املاک دارای ابهام است

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌توضیحات شهردار تهران در خصوص واگذاری املاک ابهاماتی دارد که به صورت کتبی آن را اعلام خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد حکیمی‌پور رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی با بیان اینکه طبق قانون همه اینجا نشسته‌اند که موضوعات را پیگیری کنیم، اظهار داشت: از دستگاه قضا بابت پیگیری سریع موضوع املاک تشکر می‌کنم اما گزارش ارائه شده از سوی شهردار تهران را قبول ندارم چرا که ابهاماتی در خصوص آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون بند (ج) هر فردی نمی‌تواند از بیت‌المال در قالب تعاونی چند بار ملک دریافت کند، افزود: بدون شک طبق بند (ج) و استعلام خانه‌دار بودن تعدادی از افراد که به آنها ملک واگذار شده به درستی رعایت نشده است.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه دادستان کل کشور در توضیحات خود گفتند که فساد سازمان‌یافته در شهرداری وجود ندارد، افزود: ما مدعی این موضوع نبودیم اما معتقدم تخفیف در حق افراد مستحق و نیازمند باید روا باشد ولی نمی‌دانم چرا این تخفیف‌ها به افراد غیر نیازمند داده شده است.

حکیمی‌پور با بیان اینکه دادستانی باید رسیدگی به تخلفات را بررسی کند، تأکید کرد:‌ در خصوص میزان تخفیفات ابهاماتی وجود دارد که باید حل شود.

وی با بیان اینکه در دوره سوم شورا اختیاراتی به شهردار تهران در خصوص تخفیف داده شده بود، گفت: بدون شک اگر شهردار تهران این اختیارات را به کسی واگذار کرده باید خود پاسخگو باشد.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران افزود: اگر شهردار تهران به کسی اجازه واگذاری و تخفیف املاک را داده باید با اجازه شورای شهر باشد به همین منظور این که شهردار تهران می‌گوید در جریان تخفیف‌ها نبوده است برای ما قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار