تقی پور در صحن شورای شهر تهران:

2ماه هرچه بلد بودند اجرا کردند و تهمت افترا زدند/همکاری برخی اعضا در تهمت زنی

عضو شورای شهر تهران تهران با بیان اینکه تعدادی از افراد هرچه بلد بودند در این 2 ما انجام دادند گفت: آنها از تهمت و افترا و دروغ دریغ نکردند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا تقی پور در سیصد و دومین جلسه شورای شهر تهران گفتک تشویش اذهان عمومی حدود 2 ماه است که سایه سنگینی بر شورا انداخته است.

وی افزود: بخاطر تهمت، دروغ و افترایی که بخاطر همکاری برخی اعضا صورت گرفته شرایط خوبی را ایجاد نکرده است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: امروز باید این مطلب جمع شود چون انتظار مردم این است که ما در این جایگاه خدمت کنیم و حرف حق بزنیم و دروغ و تهمت منتشر نکنیم.

وی ادامه داد: می گویند چرا سکوت شده در این رابطه؟ وقتی پرونده ای از سوی شما می رود قوه باید اطلاع رسانی نکنید تا کار به سرانجام برسد و هر اظهار نظری در جریان رسیدگی خوراک رسانه های خارجی را می دهد.

تقی پور افزود: می گویند چرا گزارش یک طرفه بوده؟ خب گزارش باید یکطرفه باشد و یک نفر ارائه می دهد و مابقی در مورد آن بحث می کنند. مانند امروز.

وی تأکید کرد: 2 ماه است که هرچه بلد هستند را برای دروغ و افترا به کار بردند و از هیچ چیز کوتاهی نکردند اکنون زمان عذرخواهی آنها رسیده است.

تقی پور افزود: این همکار ما یا قوه قضائیه را قبول دارد و منتظر اعلام نظر می ماند و یا قبول ندارد و آنگاه هرکاری دوست داشت بکند و برود با شبکه های بیگانه صحبت کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.