مشهد؛

رونمایی از پوستر فراخوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)

پوستر فراخوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) صبح امروز با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیات مدیره بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر کاراندیش در مراسم رونمایی از پوستر فراخوان پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع): مباحث خوبی در جلسات شورای مشورتی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) مطرح شده که از جمع‌بندی این مباحث، 15 راهکار در کمیته برنامه‌ریزی برای پیشبرد امور جشنواره استخراج شده است.
وی افزود: در این جلسات موضوع رویداد مشهد 2017 و فعال شدن برنامه‌های متعدد در مشهد مقدس مورد تاکید قرار گرفته است.
رییس هیات مدیره بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه لازم است فعالیت‌های فرهنگی در مشهد مقدس در طول سال پررنگ باشد، گفت: این موضوع به آن معنا نیست که سایر استان‌ها از فعالیت‌های خود بکاهند.
فراخوان های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در بخش های فرهنگی، هنری، پژوهشی، سینمایی، مطبوعاتی و دیجیتالی، کودک و نوجوان و بخش دانشگاهیان در سراسر کشور اعلام شد.
بخش بین‌الملل با محوریت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با همکاری مجمع جهانی اهل بیت(ع)، جامعه المصطفی العالمیه و مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود و بیش از ۷۰  کشور از چهار قاره جهان میزبان آن هستند.
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار