مشهد؛

واگذاری پنج دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد تربت جام

در جهت توسعه فرصت های شغلی مددجویان واگذاری پنج دستگاه تراکتور به ارزش دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد واگذار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: بنا برتوافق این تراکتورها با ده درصد تخفیف نسبت به قیمت اصلی و مابقی نیز در قالب تسهیلات قرض الحسنه در اختیار خانوارهای تحت حمایت قرار گرفته است.

شیرمحمد شاکربرآبادی افزود: تسهیلاتی که دراختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرد از محل اعتبارات بانکی و کمیته امداد تامین شده و مددجویان تسهیلات قرض الحسنه را در اقساط بلند مدت بازپرداخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تراکتورها در سه مدل مختلف و با قیمت های متفاوت توزیع می شوندگفت: به طور میانگین ارزش هر دستگاه تراکتوری که به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد واگذار می‌شود ۴۷۰ میلیون ریال است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام ، پایدارسازی طرح‌های اشتغال روستایی، توسعه و رونق بخشی به طرح‌های کشاورزی مددجویان ساکن روستا‌ها و همچنین اسکان خانوار‌ها در روستا و جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها را از اهداف اصلی واگذاری تراکتورها عنوان کرد.

وی هدف ذاتی این نهاد را توانمند سازی خانواده های تحت پوشش دانست و افزود: اجرای طرح های اشتغال مانند واگذاری این تراکتورها می تواند نقش موثری در خود کفایی و استقلال مادی خانواده ها داشته باشد.

انتهای پیام//س.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.