مشهد؛

ارائه ابزارهای نوین تبلیغ دین مهمترین امتیاز نمایشگاه "لبیک"

به گفته ی مدیر موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی، ارائه ابزارهای نوین تبلیغ دین، مهمترین امتیاز نمایشگاه "لبیک" است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی ثابت‌نیا؛ مدیر موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی پس از بازدید از نمایشگاه «لبیک» گفت: برگزاری این گونه نمایشگاه ها بستر تبلیغ ابزار مورد استفاده در عزاداری اهل بیت(ع) را به بهترین شکل فراهم می کند.
وی افزود: نمایشگاه لبیک می تواند بر روی دو قشر تاثیرگذار باشد، قشراول تولید کننده است که می تواند با مراجعه به این نمایشگاه متوجه وضعیت فعلی خود شود، چرا که در واقع نمایشگاه یک سنگ محک برای تولید محصولات فرهنگی متناسب با نیاز های روز است.
مدیر موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی تصریح کرد: گروه دوم مردم و استفاده کنندگان از وسایل عزاداری ها هستند که با بازدید از این نمایشگاه آگاهی پیدا می کنند که چه ابزاری تاثیرگذار و متناسب با مجالس عزاداری برای اهل بیت(ع) است.
ثابت نیا گفت: هیئت داران می توانند با توجه به لوازم ارائه شده در نمایشگاه،  وسایل مورد استفاده در هیئت خود را تجهیز کنند.
نمایشگاه «لبیک» با عرضه محصولات فرهنگی و هنری، ملزومات پیاده روی اربعین و دهه صفر، نمایشگاه عکس مدیحه سرایی و شعر حسینیه شهدای جهان اسلام، حجاب و عفاف، کتاب و نرم افزار و سوغات زیارت در جوار بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) تا پایان ماه صفر دایر است.
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار