هموله: فدراسیون در استعداد یابی کارهای مثبتی انجام داده است

دونده سرعتی کشورمان گفت: فدراسیون دو و میدانی از زمان حضور کیهانی در استعداد یابی کارهای مثبتی انجام داده است.

فاطمه هموله در گفت و گو با خبرنگارحوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وضعیت فعلی خودش بیان کرد: اکنون نزدیک به سه ماه است که تمریناتم رابرای حضور در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور زیر نظر مربی ام الهه زینعلی خانی پیگیری می کنم.

وی ادامه داد: در این مسابقات با توجه به مصدومیتی که برایم بوجود آمده بود نتوانستم آن چنان که باید درخشان کار کنم متاسفانه در انفرادی با بد شانسی به مقام سوم نائل شدم و در تیمی توانستیم در بین تیم های شرکت کننده به عنوان چهارمی دست پیدا کنیم و با توجه به مصدومیتی که دچار شدم دیگر قصد حضور در مسابقات صحرا نوردی را ندارم، تنها در مواد اختصاصی خودم شرکت خواهم کرد.

هموله درخصوص سطح مسابقات گفت: با توجه به اینکه دوندگان زیادی در این مسابقات شرکت کرده بودند، سطح این رقابت ها از کیفیت بالایی برخوردار بود.

وی درباره استعدادیابی فدراسیون در تمام استان های کشور تصریح کرد: معتقدم این کاری است که از سال های پیش فدراسیون باید انجام می داد، اما اکنون هم دیر نشده است در صورتی که مسئولان از ورزشکاران نوجوان و جوان حمایت های لازم را به عمل بیاورند به طور حتم در سال های آینده دوندگان می توانند نتایج درخشانی را برای کشورمان در میادین بین المللی کسب کنند.

دونده سرعتی کشورمان در پاسخ به این سوال که  آیا در استان اصفهان از ورزشکاران حمایت می شود یا خیر، عنوان کرد: در این چند سال اخیر از طرف مسئولان هیئت دو و میدانی استان از ورزشکاران حمایت های خوبی به عمل آمده است و جا دارد از مسئولان بابت فراهم آوردن امکانات لازم نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.

هموله در پایان خاطر نشان کرد: تنها هدفم از آمدن به دو و میدانی این است که بتوانم در سال های آینده مانند سایر ورزشکاران دوی سرعت کشورمان از جمله فرزانه فصیحی، مریم طوسی و ... در میادین بین المللی موفق باشم بتوانم پرچم سه رنگ کشورمان را در رقابت های مختلف به اهتزاز در آورم، البته باید بگویم تمام این ها بستگی به حمایت های لازم مسئولان از ورزشکاران دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار