سپهرزاد:در صورتی که نتوانم برای دوومیدانی مفید باشم از فدراسیون خواهم رفت

عضو سازمان تیم های ملی دوومیدانی گفت:در صورتی که نتوانم در دوومیدانی مفید باشم از سمتم استعفا خواهم داد و کار را به افراد دیگر واگذار خواهم کرد.

هادی سپهرزاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد انتخاب شدن اعضای جدید سازمان تیم های ملی دوومیدانی بیان کرد: معتقدم تمام این افرادی که به عضویت سازمان تیم های ملی دوومیدانی در آمده اند از تجارب ارزنده ای در طول دوران ورزش حرفه ای برخوردار بوده اند، امیدوارم با این حضور در فدراسیون بتوانیم نقش به سزایی در پیشرفت این رشته پایه و مادر در کشور داشته باشیم.

وی درباره افراد حاضر در اردوی تیم ملی دوومیدانی گفت: معتقدم اسکلت بندی ورزش دوومیدانی از این افراد تشکیل شده است، البته باید بگویم شاید یک یا دو نفر از قلم افتاده اند که توصیه من به آنها این است که هنوز چیزی را از دست نداده اند. به طور حتم در اردوهای بعدی به کابینه تیم ملی اضافه خواهند شد.

قهرمان اسبق آسیا در خصوص برنامه های آتی فدراسیون برای ورزشکاران افزود: به طور جدی جلسه اعضای سازمان تیم های ملی تشکیل نشده است، هنوز تصمیم خاصی درباره برنامه های ورزشکاران گرفته نشده است انشااله در جلسات بعدی از طریق سخنگوی سازمان تیم های ملی تصمیمات جدید در مورد اردوهای دوومیدانی کاران به ورزشکاران ابلاغ خواهد شد.

عضو سازمان تیم های ملی درباره انتخاب مربیان جدید برای ورزشکاران توضیح داد: به هر حال طبق اطلاع بنده اکنون بیشتر ورزشکاران زیر نظر مربیان اختصاصی شان در حال تمرین کردن هستند،آن افرادی هم که به تنهایی برنامه هایشان را پیش می برند فدراسیون درصدد است در آینده ای نزدیک برای این ورزشکاران مربیان با کیفیتی را انتخاب کند.

رکورددار هفت گانه کشورمان در مورد کیهانی و اینکه تا چه حد در این فدراسیون موفق بوده است، گفت: معتقدم رئیس فدراسیون خیلی دوست دارد به رشد و ارتقای این رشته در آسیا کمک کند، باید به کیهانی فرصت کافی داده شود تا بتواند برنامه های جدیدش را در فدراسیون عملی کند.امیدوارم با حضور اعضای جدید بتوانیم کارهای مفیدی را برای این رشته انجام دهیم در صورتی که نتوانم در دوومیدانی مفید باشم از سمتم استعفا خواهم داد و کار را به افراد دیگر واگذار خواهم کرد.

سپهرزاد در خصوص احسان حدادی و حسن تفتیان بیان کرد: احسان حدادی به طور جدی از 30 روز دیگر تمریناتش را آغاز خواهد کرد.هم اکنون در حال انجام کارهای آب درمانی و فیزیوتراپی است تا بتواند به مرز آمادگی دست پیدا کند.از طرفی شخص رییس فدراسیون به دنبال جذب یک مربی با کیفیت خارجی برای حسن تفتیان است اما تنها مشکلی که هم اکنون وجود دارد این است که با توجه به رکورد خوبی که این ورزشکار در مسابقات ورلد چلنج مادرید به ثبت رسانده جذب مربی با قابلیت های استاندارد در این زمان کوتاه برای وی دشوار است چرا که هم اکنون بیشتر مربیان صاحب سبک در کشورهای پیشرفته در حال تمرین کردن با دیگر ورزشکاران هستند.

وی در مورد انتخاب مربیان برای ورزشکاران پرتابی یاد آور شد: قرار است مربیانی از کشور لهستان برای مذاکرات نهایی با فدراسیون برای هدایت ورزشکاران در مسابقات پیش رو وارد ایران شوند. تا آن زمان دوومیدانی کاران باید به تنهایی تمریناتشان را پیگیری کنند.

سپهرزاد در پایان در مورد بازگشت لیلا رجبی به دوومیدانی خاطر نشان کرد: طبق صحبت هایی که مجید کیهانی در مصاحبه مطبوعاتی انجام داد از لیلا رجبی برای حضور در اردوهای تیم ملی دعوت به عمل آورد، اما خود این ورزشکار اعلام کرد دیگر تمایلی برای بازگشت به دوومیدانی ندارد.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار