کرمانشاه؛

دیوار مهربانی؛ خالی ازمهر

سال گذشته موج داغی به نام "دیوار مهربانی" در سراسر کشور با کمک سازمان‌های مردم نهاد و حمایت شهرداری‌ها شکل گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛بر اساس آن در فصل سرما نقاطی در سطح شهرها در نظر گرفته می‌شد و مردم لباس‌های زمستانی که دیگر برایشان قابل استفاده نبود را روی این دیوار قرار می‌دادند تا افراد نیازمند از آن استفاده کنند.در سطح شهر کرمانشاه نیز چند نقطه با عنوان دیوار مهربانی مشخص شد و همیشه هم پر از لباس‌هایی برای استفاده نیازمندان بود.

اما بعد از مدتی که هوا به سمت گرم شدن پیش رفت طرح دیوار مهربانی هم از صرافت افتاد و حتی دیگر جای لباس‌های این دیوار نیز از سطح شهر جمع شد.

پوریا جلالی معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: ایجاد دیوار مهربانی در سطح شهر توسط سازمان‌های مردم نهاد شکل گرفت و شهرداری فقط نقش حمایتی در این خصوص داشت.

وی اظهار کرد: دیوار مهربانی در ابتدای کار طرح خوبی بود و تقریبا در سطح هریک از مناطق هشتگانه شهرداری دو دیوار ، یعنی در مجموع حدود 16 دیوار مهربانی در سطح شهر کرمانشاه داشتیم.

به گفته معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه، به جز چند نقطه محدود شامل دیوار "میدان فاطیمه" و دیوار مهربانی منطقه یک شهرداری سایر نقاط ماهیت خود را از دست دادند و به محلی برای تجمع افراد معتاد تبدیل شده بودند.

جلالی تاکید کرد: در نقاطی که سازمان‌های مردم نهاد به عنوان متولی حضور داشتند و ساعت‌ها را شیفت بندی کرده بودند، دیوار مهربانی کارکرد واقعی خود را داشت.شهرداری آماده است محل را در اختیار سازمان‌های مردم نهاد  قرار دهد و شرایط را برای حضور آنها فراهم کند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.