پایش الکترونیکی سلامت جسمی دانشجو؛

آخرین جزئیات تشکیل پرونده الکترونیک سلامت دانشجویان صنعتی شریف

معاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از جزئیات تشکیل پرونده الکترونیک سلامت دانشجویان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد آرانی معاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف درباره تشکیل پرونده الکترونیک سلامت دانشجویان بیان کرد: جزئیات و موارد این پرونده معمولا از بدو ورود دانشجویان به دانشگاه بررسی و تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: بررسی بحث سلامت روان و به طور کلی پایش در خصوص پرونده‌ها به اتمام رسیده و در حال حاضر روی مواردی که به رسیدگی بیشتر احتیاج دارند، کار می شود.

آرانی با بیان اینکه معمولا بررسی بحث سلامت جسمی به دلیل نیاز داشتن به آزمایشات متعدد اندکی زمان‌بر است، اظهار داشت: از آنجا که معمولا روزانه حدود 60 نفر از دانشجویان ورودی 95 در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به بهداری مراجعه می کردند، پیگیری این مسئله (طبق جدول زمانبندی) تا چند روز قبل هم ادامه داشت.

معاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: برای ورودی امسال حدود یک هزار دانشجوی کارشناسی، یک هزار و 400 دانشجوی کارشناسی ارشد و 300 دانشجوی دکتری داشتیم لذا فراهم‌سازی و تشکیل پرونده برای تمام این افراد به یکباره امکان‌پذیر نبود.

وی یادآور شد: پیش بینی ما بر این است که نهایتاً در نیمه آذرماه بررسی ها به اتمام برسد.

گفتنی است؛ بر اساس مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، طرح پایش سلامت جسمانی دانشجویان ورودی جدید در تمامی مقاطع همه ساله از سوی مراکز بهداشت و درمان دانشگاه های سراسر کشور به اجرا در می آید و شرکت تمامی دانشجویان در آن الزامی است.

این طرح در دانشگاه صنعتی شریف نیز مانند سنوات گذشته از سوی مرکز بهداشت و درمان به انجام می رسد و این دانشگاه مفتخر بوده است به عنوان تنها دانشگاه کشور، بخش سوالات شفاهی پایش سلامت جسم را به صورت الکترونیکی به انجام رساند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار