مشهد؛

ویژه برنامه های عزاداری شب ارتحال پیامبر اکرم(ص)در حرم مطهر رضوی

معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضویگفت: امشب به مناسبت ارتحال پیامبر اکرم(ص) و امام حسن(ع) در حرم مطهر رضوی برنامه های مختلفی برگزار می شود.

ویژه برنامه های عزاداری شب ارتحال پیامبر اکرم(ص)در حرم مطهر رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی گفت: برنامه های شب 28 صفر در سه بخش تدارک دیده شده است، اولین مرحله این برنامه از ساعت 17:15 با قرائت زیارت امین الله و مداحی توسط سید مهدی میرداماد آغاز می شود و در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعیدی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و در پایان احمد واعظی از مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت به مرثیه سرایی می پردازد.

وی با اشاره به اینکه برنامه عزاداری با محوریت رواق امام خمینی(ره) برگزار می­شود، افزود: آیت الله سید محمود مدنی در ساعت 20:15 به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و در ادامه علی انسانی و مهدی سروری به روضه خوانی و سینه زنی می پردازند.

وی گفت: بخش سوم برنامه­های شب بیست و هشتم صفر از ساعت 21:30 با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری آغاز می شود و در ادامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت به مرثیه سرایی و سینه زنی خواهند پرداخت.

به گفته معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، همزمان با رواق امام خمینی(ره) در رواق های دیگر حرم مطهر رضوی برنامه سخنرانی، عزاداری و نشست های حلقه معرفت برگزار می شود.

انتهای پیام//آ.ج


برچسب ها: اعلام ، آئین ، عزاداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار