مشهد؛

سرویس‌دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام رضا (ع)

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: برای سهولت زائران و مجاوران قطارشهری در روز شهادت امام رضا(ع) به صورت صلواتی و رایگان سرویس‌دهی خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  قاسم طاهری افزود: همچنین افزایش ساعات بهره برداری و کاهش سرفاصله زمانی از جمله دیگر خدمات این سیستم حمل و نقل ریلی عمومی می باشد که در دستور کار برنامه های ایام شهادت امام رضا(ع) قرار گرفته است.

وی بیان کرد: همواره در ایام پایانی ماه صفر بالاترین جا به جایی مسافر را داشته ایم و اکنون این آمادگی را داریم تا با مترو بیشتری مسافرین که از زائرین و مجاورین حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) باشد را به مقصد برسانیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد اظهار کرد: در صورتی که در ساعات انتهای سرویس دهی با انبوه مسافر رو به رو شویم و تقاضایی مبنی بر سرویس دهی بیشتر وجود داشته باشد حتما این کار را تا پایان زمان حضور مسافرین انجام خواهیم داد.

طاهری در پایان از عزاداران و مسئولین هیئات مذهبی درخواست کرد که به منظور حفظ ایمنی و استانداردهای لازمه، از آوردن وسایل و تجهیزات عزاداری مانند طبل، سنج، علم، پرچم و... به داخل مترو خودداری کنند و برای انتقال آنها از دیگر وسایل حمل و نقلی بهره مند گردند.

انتهای پیام// 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.