مشهد؛

همراهی 1500 مبلغ با زائران پیاده امام هشتم(ع)

معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان گفت:حدود 1500 مبلغ آقا و خانم، زائران پیاده را در مسیر و ایستگاه های اسکان زائر همراهی می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام فردوسی افزود: با برگزاری جلسات متعددی که با مجموعه های متولی امر تبلیغ صورت گرفت، بحث تبلیغ در رابطه با زائران پیاده امام رضا (ع) به حوزه علمیه خراسان واگذار شد.

وی گفت: حدود 1500 مبلغ در مسیرهای پیاده روی، ایستگاه های استقبال بین راهی و مراکز اسکان زائرین در داخل شهر مشهد حضور دارند و با ارائه محتواهای تبلیغی و بسته های فرهنگی پاسخگوی مباحث دینی زائران مخصوصا جوانان خواهند بود.

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه 600 روحانی در مسیر، کاروان های پیاده را همراهی خواهند کرد افزود: اگر گروهی روحانی و مبلغ نداشت با اعلام به حوزه علمیه خراسان برای آنها مبلغ اعزام خواهد شد.

حجت الاسلام فردوسی در مورد فعالیت حوزه علمیه خراسان در راهپیمایی بزرگ اربعین در کربلا گفت: امسال حدود 700 مبلغ از خواهران و براردان به کربلای معلی اعزام کردیم که توانستند در مسیر های مختلف پاسخگوی سوالات و مباحث مطرح شده از جانب زائران امام حسین(ع) باشند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های موجود در راهپیمایی اربعین، در مدت هفت روز حدود 500 هزار نفر تحت پوشش فعالیت های مبلغین ما قرار گرفتند.

انتهای پیام//ح.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.