مشهد؛

آماده‌باش 15 پایگاه چند منظوره مدیریت بحران ویژه دهه پایانی صفر

سرپرست مدبریت ساماندهی مهندسی بحران شهرداری مشهد از آماده‌باش 15 پایگاه چند منظوره مدیریت بحران ویژه ایام شهادت پایان ماه صفر خبر داد.

آماده‌باش 15 پایگاه چند منظوره مدیریت بحران ویژه دهه پایانی صفربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر عزیزی اظهار کرد: 15 پایگاه چند منظوره مدیریت بحران ویژه ایام شهادت پایان ماه صفر آماده شده است. در این بین 5 پایگاه که در مبادی ورودی شهر واقع شده به صورت ویژه به آب گرم، وسایل گرمایشی، غذای آماده و ... تجهیز شدند تا کار اسکان زائران پیاده را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه هر پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران ظرفیت پذیرش 400 نفرشب اقامت را دارد، بیان کرد: شرایط اسکان در پایگاه مدیریت بحران شهید ناصری و بهمن در منطقه 3، پایگاه شهید عامل در منطقه 10، پایگاه شهید باهنر در منطقه 6 و پایگاه بسیج در منطقه 4 به صورت ویژه فراهم آمده است.

سرپرست مدبریت ساماندهی مهندسی بحران شهرداری مشهد همچنین به آماده‌باش تمامی نیروهای خدماتی و اجرایی دستگاه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: به دنبال برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، دستورالعمل‌ها و تمهیدات لازم از سوی فرماندار مشهد اتخاذ و به دستگاه‌ها ابلاغ شد تا آمادگی همه جانبه به منظور حضور زائران و عاشقان امام هشتم(ع) در این کلانشهر مذهبی فراهم شود.

عزیزی عنوان کرد: برابر مصوبه شورای تامین شهرستان مشهد، آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی از ساعت 8 صبح فردا هشتم آبان ماه آغاز شده و تا ساعت 20 چهارشنبه دهم آبان ماه ادامه دارد و تمامی دستگاه‌های اجرایی شهر به سرپرستی مدیریت بحران شهرداری مشهد در اتاق بحران سازمان ترافیک واقع در ایستگاه غدیر مستقر شده و آماده‌باش خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 100 نیروی کارشناسی و مدیریتی از دستگاه‌های اجرایی در این آماده باش حضور دارند، ادامه داد: نمایندگان دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمات‌رسان آب، برق، گاز، مخابرات، پلیس راهور، پلیس نیروی انتظامی، دادگستری، آتش‌نشانی، هلال احمر، راه و شهرسازی، فوریت‌های پزشکی و... در مرکز مورد نظر مستقر خواهند شد تا در صورت لزوم خدمات‌رسانی سریع و به موقع داشته باشند.

انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.