تاکید سران انگلیس و لهستان بر ادامه تحریم‌ها علیه روسیه

نخست وزیران انگلیس و لهستان در نشست خبری در لندن خواستار ادامه تحریم ها علیه مسکو شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «ترزا می» و «بئاتا شدوو» نخست وزیران انگلیس و لهستان روز دوشنبه در نشست خبری در لندن بر ادامه تحریم ها علیه مسکو تاکید کردند.

«ترزا می» در این نشست خبری بیان داشت: این مهم است که اقدامات روسیه مورد توجه قرار گیرد. انگلیس خواستار ادامه تحریم ها علیه این کشور و توقف حملات هوایی مسکو در سوریه است.

این سیاستمدار انگلیسی خاطر نشان ساخت پیروزی دونالد ترامپ ریس جمهوری منتخب آمریکا تاثیری بر مواضع انگلیس در قبال روسیه نخواهد گذاشت.

نخست وزیر انگلیس همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت که در جریان خروج کشورش از اتحادیه اروپا، حقوق شهروندان لهستانی مقیم انگلیس را به شرط اعمال سیاست مشابه از سوی ورشو در قبال اتباع انگلیسی مقیم لهستان تضمین خواهد کرد.

«می» در همین حال خواستار توافق زودهنگام در خصوص اتباع انگلیسی در کشورهای اروپایی و به عکس اتباع اروپایی در انگلیس شد.

وی بار دیگر تصریح کرد که مذاکرات برکسیت، به رغم فشارها از سوی مخالفان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، بر اساس جدول زمان بندی، در بهار سال آینده آغاز خواهد شد.

«ترزا می» تاکید کرد انگلیس و لهستان در اتحادیه اروپا دو متحد نزدیک به هم بوده و برکسیت مانع ادامه این اتحاد نخواهد شد.

«بئاتا شدوو» نخست وزیر لهستان نیز در این نشست خبری از مواضع لندن در قبال روسیه حمایت کرد و گفت: این مهم است که تحریم ها علیه روسیه تا زمانی که توافق میسنک به اجرا گذاشته نشود ادامه یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار