آموزش ترکیبی راهکار ارتقای دانشگاههای باز و دوره های الکترونیکی

رییس پژوهشکده از راه دور دانشگاه پیام‌نور گفت: ترکیب آموزش از راه دور و روش آموزشی حضوری سبب نزدیک شدن دانشگاههای باز و ارتقای دورههای الکترونیکی در کشور می‌شود.

بهمن زندی رییس پژوهشکده از راه دور دانشگاه پیام‌نور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آموزش الکترونیکی این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه پیام نور 250 استاد تمام، دانشیار و هزار و 200 استاد یار دارد و همگی آنها در رشته‌های مختلف در زمینه آموزش حضوری و الکترونیکی فعالیت موثر و خوبی برای تربیت دانشجویان دارند.  
 
وی بیان کرد: دانشگاه پیام‌نور بیش از هزار کلاس درس آزمایشگاه دارد و این مرکز آموزش عالی مجهز به سامانه الکترونیکی و برگزاری آزمون‌های آنلاین است. 
 
زندی عنوان کرد: آموزش ترکیبی یکی از بهترین روشها برای یادگیری هر چه بهتر دروس دانشگاهی به دانشجویان است و به نظر من آموزش الکترونیکی تنها یک روش کاملا غیر اصولی است. 
 
رییس پژوهشکده از راه دور دانشگاه پیام‌نور ادامه داد: یادگیری ترکیبی با فلسفه وجود دانشگاه‌های دنیا مطابقت میکند و استفاده هم زمان از دوره‌های الکترونیکی و آموزش حضوری مناسب دانشجویان در این برهه ا ز زمان است. 
 
وی تصریح کرد: اکنون آموزش ترکیبی در دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و این روش سبب نزدیک شدن دانشگاه‌های باز و از راه دور و ارتقای کیفیت می شود. 
 
زندی گفت: یازدهمین کنفرانسن در رشته‌های جامعه شناسی، روان شناسی، علوم اطلاعات، دانش شناسی و زبان با هدف ارتقای دوره آموزش از راه دور انجام می شود. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار