قم؛

معدوم سازی ۱۳۵۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در روزهای پایانی ماه صفر

رئیس مرکز بهداشت استان با اشاره به طرح تشدید نظارت بهداشتی در روزهای پایانی ماه صفر گفت:۱۳۵۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛رئیس مرکز بهداشت استان  با اشاره اقدامات بازرسان مرکز بهداشت در ایام تعطیلات هفته گذشته خاطرنشان کرد: بازرسان در شش روز پایانی ماه صفر و در ایام تعطیل اقدام به بازرسی کردندودر این مدت از 418 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید و تذکرات لازم ارائه شد.

آقاحسنی  ادامه داد: یکی از بازدیدهای بازرسان، بازرسی از اماکن عمومی، سرویس‌های بهداشتی، ایستگاه‌های صلواتی وغیره بود که 56 مورد انجام شد.

رئیس مرکز بهداشت استان قم در ادامه گفت: بازرسان در این مدت از 12 اماکن بین‌راهی بازدید و هشت مورد نمونه‌برداری مواد غذایی داشته‌اند. همچنین در این مدت 38 مورد نمونه‌برداری از آب انجام شد و 278 مورد نیز کلرسنجی صورت گرفت. خوشبختانه در این مدت هیچ مورد مسمومیت غذایی در مراسم نداشتیم و باهمت بازرسان 31 مورد یدسنجی صورت گرفت.

وی گفت: بازرسان مرکز بهداشت در مدت ایام پایانی ماه صفر هزار و 351 کیلوگرم مواد غذایی مشکوک را معدوم و 600 ظرف یک‌بارمصرف غیرمجاز را توقیف کردند. در این مدت 19 مورد شکایت مردمی بررسی و 500 لیتر کلرزنی مخازن آب صورت گرفت.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار