پژوهشگران ایرانی نرم افزار امنیتی کسپرسکی را بومی کردند

پژوهشگران امنیت شبکه برای نخستین ‌بار نسخه‌های فارسی و انگلیسی راهکارهای امنیت خانگی کسپرسکی 2017 را به ‌طور هم زمان در ایران عرضه کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی کسپرسکی توسط برنامه نویسان ایرانی به زبان فارسی عرضه شد.
 
طی سال‌های گذشته ابتدا نسخه انگلیسی و پس از آن با فاصله زمانی چندماهه نسخه فارسی این محصولات عرضه می‌شد اما این‌ بار در راستای تسهیل دسترسی کاربران، انتشار هم ‌زمان نسخه فارسی و انگلیسی این محصولات به صورت رایگان آغاز شده است.
 
همانند سایر محصولات آزمایشگاه امنیتی کسپرسکی در نسخه 2017 نیز امکان به‌کارگیری رایگان و آزمایشی نسخه‌های فارسی وجود دارد.
 
نسخه ایرانی آنتی ویروس کسپرسکی کار مقابله با خطرات دیجیتالی را آسان می کند بدون آنکه از سرعت رایانه بکاهد، محافظت در برابر ویروس‌ها و ابزارهای جاسوسی، کمک به عملکرد درست و بهینه رایانه و کنترل آسان امنیت به صورت آنلاین از ویژگی هایی است که کاربران در آنتی ویروس 2017 کسپرسکی فارسی تجربه خواهند کرد.
 
با این نرم افزار بومی، محافظت از حریم شخصی افزایش امنیت هنگام خریدها و امور بانکی آنلاین و مراقبت از فرزندان مقدور خواهد بود، همچنین از دستگاه شما در برابر خطرات روز محافظت می کند و آنها را ایمن می سازد، مراقب حریم شخصی و اطلاعات خصوصی شماست و امنیت را هنگام انجام خریدها و امور بانکی برقرار می کند.

منبع: روابط عمومی شرکت دانش بنیان ایدکو

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.