مشهد؛

دستگاه قضا حامی صنعتگران و تولید کنندگان

معاون اجتماعی و فرهنگی دادگستری خراسان رضوی گفت: دستگاه قضا باید حامی صنعتگران و تولید کنندگان باشد اما از واحدی حمایت میکند که در چارچوب قانون عمل کرده و تنها دغدغه اش جلوگیری از بیکاری کارگرها باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضوی در جمع مسولین و صنعتگران و تجار در جلسه هم اندیشی حمایت از تولید کنندگان با اشاره به اینکه کارفرمایان باید راه صنعت و تولید گامهای جدی بردارند افزود : در شرایط تحریم، تورم و بیکاری ما شاهد کارخانه هایی بودیم که نه تنها موفق بودند بلکه کارخانه تبدیل به چند کارخانه شد اما بعضی کارخانه تعطیل شدند که باید این مشکلات را آسیب شناسی کنیم .

وی با تاکید به مدیران صنایع که انتظار داریم با جدیت بیشتر و همگام با دستگاه قضایی همکاری کنند گفت : مدیران صنایع در زمینه حمایت از صنایع و پیشگیری از وقوع جرایم و مشکلات جدید بایددر این عرصه اقدام و عمل کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی دادگستری خراسان رضوی با اشاره به برخی کم کاری ها در حوزه های مختلف اداری افزود : متاسفانه در بسیاری از موارد صنعتی و تجارت از سوی متولیان صورت میگیرد که باید دلسوزانه به این قضیه نگاه کرد و دادگستری استان از هیچ کمک قانونی برای رفع مشکلات در عرصه صنعت و تجارت دریغ نخواهد داشت.

انتهای پیام//ح.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.