مشهد؛

نیازهای شهرداری ها باید توسط تولیدکنندگان داخلی برطرف شود

استاندار خراسان رضوی گفت: رفع نیاز شهرداری ها در بخش های مختلف باید از طریق تولید کنندگان داخلی استان، صورت پذیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رشیدیان دیشب در حاشیه مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه خدمات و محیط زیست شهری افزود: رفع نیاز شهرداری ها در بخش مبلمان شهری، ترافیک، حمل و نقل، محیط زیست، معماری، فضای سبز، احداث مجموعه های ورزشی و دیگر بخش ها با توجه به تحولات حوزه شهری و گستردگی خدمات باید از طریق تولید کنندگان داخلی استان، صورت پذیرد.

وی گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید بتوان از ظرفیت های داخلی برای رونق تولید و اشتغال استفاده کرد و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی یک فرصت مناسب برای تقویت تعامل بین تولیدکنندگان و شهرداری های استان است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به رویداد مشهد 2017 گفت: مشهد با توجه به وجود مضجع شریف رضوی سالانه پذیرای بیش از 27 میلیون زائر داخلی و خارجی است به همین جهت، این کلانشهر به عنوان پیشانی نظام محسوب می شود و خدمات در آن باید به صورت ویژه ارائه شود.

رشیدیان تأکید کرد: ما هم اکنون در آستانه سال 2017 میلادی و رویداد بزرگ انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، قرار داریم بنابراین باید از هر جهت برای این رویداد مهم آماده باشیم.

وی با اشاره به تلاش مدیران استان برای بهبود کیفیت زندگی مردم گفت: هدف ما فراهم آوردن شرایط بهتر برای زیست شهری مردم است و در این مسیر از تمامی امکانات اعتباری خود استفاده کرده و می کنیم.

گفتنی است هفتمین نمایشگاه تخصصی خدمات و محیط زیست شهری همزمان با هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترافیک شهری، دومین نمایشگاه تجهیزات و فناوری های حفاظتی و دومین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت از 23 تا 26 آذر ماه و از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.