مشهد؛

دین باوری مردم؛ مهمترین مولفه قدرت نظام مقدس اسلامی ایران

تولیت آستان قدس رضوی گفت: دین باوری و ایمان مردم مهمترین مولفه قدرت در نظام مقدس اسلامی ایران، است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با 150 تن از مسئولان بسیج ادارات سراسر کشور گفت: اینکه امروز ایران اسلامی در معرض تهدیدات نظامی قرار ندارد، دلیلش این نیست که دشمن چنین قصدی ندارد، بلکه توانایی انجام این کار را ندارد. حضور مردم متدین در صحنه، قدرت بزرگ و حقیقی نظام مقدس اسلامی است.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود
: دومین مولفه قدرت در نظام جمهوری اسلامی «فقه» است و شیوه ارتباط ما با ذات مقدس حضرت حق در گرو فقه، عمل به دین و اجرای بایدها و نبایدهای الهی است.
وی با بیان اینکه بزرگ­ترین بسیجی نظام مقدس اسلامی، رهبری معظم انقلاب هستند، گفت: روحیه بسیجی که امروز رهبری معظم انقلاب دارند، باید در تمام لایه‌های حکومت و نظام اداری کشور توسعه یابد. برای اجرای منویات و سیاست‌های کلان مد نظر معظم له در سازمان‌های دولتی،
باید ادارات چابک و خلاق باشند و تحقق این مهم تنها در گرو وجود روحیه بسیجی و انقلابی در مدیریت و کارکنان یک سازمان است.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی روحیه بسیجی و انقلابی را عامل تحول مثبت در سازمان‌های اداری دانست و گفت: یکی از وظایف خطیر بسیج ادارات حفظ، توسعه و گسترش روحیه بسیجی در میان کارکنان است؛ در یک سازمان

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، سیره زندگی امام رضا(علیه السلام) را بهترین و بزرگترین الگو برای بسیجیان برشمرد و افزود: افزایش کارآمدی نظام و ارتقای اعتماد عمومی در جامعه نتیجه توسعه روحیه بسیجی در نظام اداری کشور است و امروز بسیجیان در ادارات و سازمان‌ها کشور وظیفه خطیر اعتمادسازی و تداوم رضایتمندی مردم نسبت به سازوکارهای حکومت و نظام اسلامی را برعهده دارند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در پایان با اشاره به اینکه اگر در دوران دفاع مقدس رزمندگان خشیت نداشتند، آن حماسه‌های سترگ رقم نمی‌خورد، گفت: امروز نیز با وجود اینکه پیشرفته‌ترین سلاح‌ها توسط آمریکا، صهیونیسیم و آل سعود به داعش و گروه‌های تکفیری می‌رسد و دلارهای آل خلیفه آن‌ها را تامین می‌کند، اما امتداد روحیه رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس و تجلی خشیت الهی در مدافعان حرم، باعث آزادسازی حلب شد.

انتهای پیام//آ.ج
برچسب ها: دین باور ، مولفه ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار