سرلشکر باقری :

ارتقا شاخص‌های ايمنی در سايه مديريت جهادی ميسر است/ الزامات زیست‌محیطی در رزمایش‌ها رعایت شود

ریيس ستاد کل نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران بر ارتقاء شاخص‌های ايمنی در سايه مديريت جهادی و انقلابی و رعايت الزامات زيست محيطی در مأموريت‌ها و رزمايش‌های نظامی و انتظامی تأکيد کرد.

ارتقا شاخص‌های ايمنی در سايه مديريت جهادی ميسر است/ الزامات زیست‌محیطی در رزمایش‌ها رعایت شودبه گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار سرلشکر پاسدار "محمد باقری" رییس ستادکل نیروهای مسلح در چهارمين همايش مشترک "سلامت، ايمنی و محیط زیست نیروهای مسلح" و سومين جشنواره امام هادی(ع) که در ستاد فرماندهی نيروی انتظامی برگزار شد، گفت: ارتقا شاخص‌های ايمنی در سايه مديريت جهادی، انقلابی و توسعه فرهنگ ايمنی به دست خواهد آمد.
 
وی آگاه‌سازی کارکنان نيروهای مسلح را از طريق آموزش‌های گسترده و انجام نظارت‌های هدفمند خواستار شد و بر بالا بردن سطح استانداردها و تعيين اقدامات پيشگيرانه در حذف عوامل خطرآفرين، ايمن سازی محيط، بهداشت حرفه‌ای و رعايت الزامات زيست محيطی و توجه به اين اولويت‌ها را در انجام مأموريت‌ها و رزمايش‌ها تأکيد کرد.
 
سرلشکر باقری همچنين از اقدامات سازنده و موثر نيروهای مسلح در اجرای تدابير فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالي) در پيشگيری از بروز سوانح و حوادث خطرساز و مراقبت دائمی از حوزه‌های مسئوليتی تقدير و از تلاش‌ها و مجاهدت‌های صورت گرفته در آماده سازی تجهيزات و سامانه‌های دفاعی و حفظ توان و آمادگی رزم با وجود تحريم‌های ظالمانه و محدوديت‌های موجود و تحقق شعار"ما می‌توانيم" قدردانی و تقدير کرد.

گفتنی است، در پايان با اهداء لوح از برگزيدگان بخش‌های مختلف ستادی، پژوهشی، عملياتی و ايثارگران تقدير شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۵
سردارباقری لطفأ یه کم بفکر بازنشستگان هشت سال دفاع مقدس باشید که باتنها دریافتی حقوق کم باتوجه به داشتن فرزندان بیکار فارق التحصیل وگذشتن سن ازدواجشان به مشکل جدی برخوردند وهیچ فکروکمکی هم ازهیچ ناحیه به این عزیزان نشده است
آخرین اخبار