آخرین گزارش‎ها از تحولات میدانی سوریه؛

هلاکت 25 داعشی در شرق حمص/ انبارهای بزرگ ذخیره‌سازی تروریست‌ها در حلب کشف شد

ارتش سوریه در ادامه درگیری با تروریست‌ها، چندین انبار ذخیره‌سازی آن‌ها را کشف کرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن هلاکت تعدادی از تروریست‌های داعش در شهر حمص، چند انبار ذخیره‌سازی تروریست‌ها در شرق حلب کشف شد.

شبکه اعلام‌الحربی نوشت: بنابر اعلام وزارت دفاع روسیه؛ 7 انبار بزرگ ذخیره‌سازی گروه‌های تروریستی در مناطق مسکونی آزادسازی شده شرق حلب کشف شد.این انبارها برای تسلیح گردان‌های پیاده تروریست‌ها مورد استفاده قرار گرفته بود. 

یکی از سرکردگان ارشد گروه تروریستی داعش ملقب به «ابوجندل الکویتی» نیز طی یک درگیری در شمال شهر «الطبقه» از حومه رقه به هلاکت رسید.


*25 تروریست داعش در شرق حمص به هلاکت رسیدند


هلاکت 25 داعشی در شرق حمص/ انبارهای بزرگ ذخیره‌سازی تروریست‌ها در حلب کشف شد

درگیری‌های شدید میان نیروهای ارتش سوریه و تروریست‎های داعش در شرق «المحطه الرابعه» از حومه غربی تدمر بالا گرفت. لازم به ذکر است که این منطقه در شرق شهر حمص قرار دارد و از آن جهت استخراج نفت استفاده می‌شود. 

منابع نظامی اعلام کردند که در ادامه درگیری‌ها، 25 نفر از تروریست‌های داعش به هلاکت رسیده و چند تن دیگر هم زخمی شدند. در این حمله بخشی از سلاح‌ها و تجهیزات داعش منهدم شد.


*هلاکت تروریست‌های «جیش‌الفتح» در حومه حمص

هلاکت 25 داعشی در شرق حمص/ انبارهای بزرگ ذخیره‌سازی تروریست‌ها در حلب کشف شد

هم‌زمان با این عملیات، یکی از نظامیان ارتش سوریه موقعیت تجمع گروه های تروریستی را در منطقه «الرستن» در حومه حمص هدف قرار داد. در این حمله شماری از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند. در میان گروه‌های به‌هلاکت رسیده هویت دو نفر از تروریست‌ها با القاب «صادق الیوسف» و «ابوحیدر» که از عناصر گروهک «جیش‌الفتح» هستند، مشخص شد.

به‌علاوه گروه‌های تروریستی موجود در شهر «بنش» و «الفوعه» در حومه شمالی ادلب، هدف حملات موشکی قرار گرفتند که در این حملات نیز خسارات مادی فراوانی به تروریست‌ها وارد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار