مشهد؛

سومين يادواره شهداي صنعت گاز خراسان رضوي

رئيس روابط عمومي شركت گاز خراسان رضوي از برگزاري سومين يادواره شهداي صنعت گاز استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد ايماني فر، هدف از برگزاری این یادواره را ترویج فرهنگ شهادت و ایثار بیان کرد و افزود: رمز ماندگاری شهدا این است که نه تنها در راه خدا حرکت کرده اند بلکه تا لحظه‌ای که نامشان بر زبان ها و یادشان در اذهان جاری است، همه انسان ها را به سمت خدا سوق می دهند.
وی با بيان این مطلب که امروزه زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، تصریح کرد: بي‌شك برگزاری مراسم یادواره شهدا نوعي سرمایه‌گذاری است، زيرا با برگزاری این مراسم جوانان با روح و انديشه شهيدان والامقام جنگ تحميلي آشنا مي شوند.
ايماني‌فر با اشاره به مسئوليتي كه پس از شهداي هشت سال جنگ تحميلي بر گردن همه آحاد ملت نهاده شده است، گفت: عزت امروز اسلام از برکت خون شهیدان است، لذا تلاش مي كنيم تا این مراسم را به بهترين نحو ممكن برگزار كنيم.
به گفته دبير سومين يادواره شهداي صنعت گاز خراسان رضوي، اين یادواره با مشاركت شركت گاز خراسان رضوي، پالایشگاه شهید هاشمی نژاد، منطقه چهار عملیات خط انتقال و باحضور جمعي از مديران ارشد استان، نهم دي ماه سال‌جاري در تالار ابن سيناي مشهد واقع در چهارراه دكتري برگزار می شود.
انتهای پیام//ی.م
برچسب ها: شهدا ، صنعت ، گاز ، مشهد ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.