مشهد؛

ضرورت پرورش دانش آموز آگاه و بصیر

فرمانده سپاه تربت جام گفت: مربیان تربیتی در آموزش و پرورش دانش آموزان را آگاه و بصیر پرورش دهند تا با استکبار غرب و شرق آشنا شوند.

ضرورت پرورش دانش آموز آگاه و بصیربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، همزمان با هشمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی یادواره ۳۶ شهید دانش آموز تربت جام به همت بسیج دانش آموزی و همکاری مدرسه نمونه عفاف در محل این مدرسه برگزار شد.

در این محفل معنوی فرمانده سپاه تربت جام با گرامیداشت یاد و خاطر ۳۶ شهید دانش آموز گفت: امروز دنیا؛ انقلاب اسلامی ایران را نماد اسلام می داند و اگر به کشور آسیبی برسد، اساس اسلام آسیب می بیند.

ابوطالب جوان بیان داشت: همه وظیفه داریم از انقلابی که با خون مطهر شهیدان بدست آمده است حفظ و حراست کنیم تا بتوانیم مستقل بمانیم تا دوباره مثل زمان ستم شاهی دچار وابستگی و نیازمندی نباشیم.

او با بیان اینکه بیش از ۶۰ در صد رزمندگان اسلام در دفاع مقدس ، دانش آموز و دانشجو بودند.تصریح کرد: شهدا رفتند تا جوانان ما از راه و رسم آنان الگو بگیرند.

فرمانده سپاه تربت جام با یادآوری دست آورد های انقلاب خاطر نشان کرد: با گذشت ۳۸ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی امروز نظام ایران با حاکمیت دین به دنبال اجرای احکام اسلام است.

جوان اظهار داشت: اگر قرار است مسیر امام و شهدا را ادامه دهیم باید به وصیت شهیدان وامام (ره) عمل کنیم تا آسیب به مملکت نرسد.

او ادامه داد: آنچه شهدا از ما مطالبه کردند حفظ اسلام ، انقلاب و رعایت شئونات اسلامی است و اگر در میدان عمل از ارزش ها دفاع کنیم شکر عملی انقلاب را بجا آورده ایم.

انتهای پیام// س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.