معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده:

طی 3 سال گذشته عمده توان دولت در سیاست خارجی و بهبود وضعیت اقتصادی بوده است

شهیندخت مولاوردی گفت: امیدواریم با گشایش و بهبود اوضاع در حوزه های سیاست خارجی و اقتصادی، توجه بیشتری به حوزه های اجتماعی و فرهنگی معطوف گردد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛"شهیندخت مولاوردی "معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن بیان این موضوع که در راستای کاهش آسیب های اجتماعی اقداماتی انجام گرفته و گزارش های این زمینه به رهبر معظم انقلاب ارسال می شود عنوان کرد: "امیدواریم با گشایش و بهبود اوضاع در این حوزه ها، توجه بیشتری به حوزه های اجتماعی و فرهنگی معطوف گردد."

مولاوردی نوشت:
" با دستور مستقیم مقام معظم  رهبری اقداماتی در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی عمده کشور نظیر طلاق، اعتیاد، مفاسد اخلاقی و حاشیه نشینی در حال انجام است که گزارش این اقدامات هر شش ماه یکبار به ایشان ارایه می گردد.

طی سه سال گذشته عمده توان دولت در مباحث سیاست خارجی و بهبود وضعیت اقتصادی صرف شده است و امیدواریم با گشایش و بهبود اوضاع در این حوزه ها، توجه بیشتری به حوزه های اجتماعی و فرهنگی معطوف گردد. مصوبه  بازنشستگی با 20 سال خدمت بدون محدودیت سنی زنان و با درنظر گرفتن سال های خدمت اختیاری است و در صورت اجباری بودن آن در آینده با مشکل کمبود نیرو، جذب و به کارگیری زنان در سازمان‌ها و نهادها مواجه می شدیم."




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار