مشهد؛

برگزاری نشست هیئت حل اختلاف و داوری واحدهای صنعتی

با حضورمشاور مدیرعامل و مدیر حقوقی و امورقراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران؛ نشست هیأت حل اختلاف و داوری واحدهای صنعتی برگزار شد.

برگزاری نشست هیئت حل اختلاف و داوری واحدهای صنعتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مشاور مدیرعامل و مدیر حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، در نشست هیأت حل اختلاف و داوری نسبت به بررسی قراردادهای راکد شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی به مباحث گوناگون واحدهای صنعتی و تولیدی پرداخت.

محمد لطفی معز گفت: برای کمک و رشد اقتصادی بیشتر واحدهای صنعتی و تولیدی مشوق هایی برای آنها لحاظ شده تا بهره ببرند.

او افزود: این مشوق ها با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان ها تا 20 اسفند ۹۵ فرصت دارند تا از آنها استفاده کنند.

لطفی معز ادامه داد: با رویکرد اعطای مشوق به واحدهای صنعتی، دیرکرد بدهی های معوق این واحدها با توجه به قانون و دستور العمل سازمان بخشیده می شود.

مشاور مدیرعامل و مدیر حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بیان داشت: با حمایت های دولت سیاست بخش حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در حوزه بررسی و رسیدگی به پرونده های حقوقی صنعتگران، هم افزایی بیشتر و ارائه مهلت های قانونی به آنان ودر نهایت همکاری و مساعدت با سرمایه گذاران و صنعتگران است.
در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت:طرح 12 پرونده از واحدهای راکد که قبلاً در نشست کارگروه پایش قراردادهای راکد مطرح و تصمیم برای رأی گردیده،ازاین تعداد 5 واحد بطور 6 و 9 ماهه استمهال و 7 واحد نیز تعیین تکلیف شدند.
مسعود مهدی زاده مقدم  خاطر نشان کرد: تعیین تکلیف واحدهایی که از مشوق ها استفاده کردند بدهی آنها بالغ بر 1 میلیاردو 383 میلیون ریال و میزان مساحت کل واحدهای مطروحه بالغ بر 46 هزار و 584 متر مربع که به این واحدها فرصت داده شد.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.