کرمانشاه؛

شرور سابقه دار دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگيری شرور سابقه دار در عمليات مقتدرانه پليس این شهرستان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامي شهرستان از دستگيري شرور سابقه دار در عمليات مقتدرانه پليس این شهرستان خبر داد و گفت: اين شرور پس از دستگيري براي سير مراحل قانوني تحويل دستگاه عدالت داده شد.
سرهنگ "رضا شیرزادی " گفت: در پي شكايت شهروندان مبني بر اينكه فردي سابقه دار با سلاح سرد در یکی از محلات شهر کرمانشاه قدرت نمايي می کند و با این کار موجب ناامني و سلب آسایش شهروندان شده است، با توجه به اهمیت موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس این شهرستان قرار گرفت .
این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری 24 الهیه این فرماندهی با اشراف كامل اطلاعاتي موفق شدند در كمتر از 24 ساعت پس از انجام تحقيقات ميداني، اين فرد را شناسائي کنند که بدون فوت وقت اکیپی از ماموران کارآزموده پس از هماهنگي با مقام قضائي جهت دستگیری متهم به محل مراجعه کردند اما وی به محض مشاهده ماموران با سلاح سرد به اکیپ گشت حمله ور شد.
وی با بیان اینکه عوامل انتظامی پیش از هرگونه اقدام خطرناکی متهم را دستگیر کردند، ادامه داد: علاوه بر اتهام وي در حمل سلاح سرد و تمرد از ماموران، درگیری های متعدد منجر به جرح با شهروندان، فروش و قاچاق مواد مخدر نیز از جمله شرارت هاي اين متهم است كه در دستگاه هاي قضائي و امنيتي به ثبت رسيده است.
سرهنگ "شیرزادی" خاطرنشان کرد: اين شرور پس از دستگيري براي سير مراحل قانوني تحويل دستگاه عدالت داده شد.
وی با بيان اينكه شرارت، مزاحمت و رعب و وحشت در بين مردم از جمله جرايم خاص محسوب شده و قانون براي مرتكبان اين اعمال مجازات سنگيني در نظر گرفته است، افزود: پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم، امنيت و آرامش شهروندان تلاش كرده و به هيچ فردي اجازه نخواهد داد با اقدامات غير قانوني و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومي و آسايش مردم را فراهم كند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.