مشهد؛

مذاکره سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با شرکتی روسی

معاون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های سازمان همیاری از مذاکره با نمایندگان یک شرکت فعال در زمینه احداث تصفیه خانه های فاضلاب و پس آب های شهری در راستای کمک به احیای منابع آبی و جبران نیاز شهرداری ها در آبیاری فضاهای سبز شهری خبر داد.

مذاکره سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با شرکتی روسیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ساسان نورین مقدم با اشاره به جلسه ای که به همین منظور با حضور نمایندگان شرکت ADIR روسیه در محل سالن جلسات سازمان همیاری برگزار شد گفت: دستيابي به تصفيه خانه هاي فاضلاب و تاسيسات احياء پس آب لوكال يكي از ضرورت هاي توسعه پايدار است.
وی افزود: احياي منابع آبي و ايجاد ظرفيت هاي جديد براي جبران نياز آبياري فضاي سبز در شهرداري ها و ساير خدمات وابسته ي محيط زيست شهري اجتناب ناپذير و ضروري است.
معاون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: در راستای آشنایی با زمینه های همکاری و استفاده از تجارب مختلف در كشور و سطح فراملي که مي توانند در اين مهم ياري رسان باشد، با مذاکره با شرکت پیراوند به عنوان نماینده رسمی شرکت ADIR روسیه جلسه ای با مسوولان این شرکت برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد: در این جلسه ضمن انجام گفتگوهای تخصصی در این زمینه، در خصوص عقد تفاهم نامه با این شرکت روسی برای اجرا و بهره برداری از تصفیه خانه لوکال پارک ارغوان شهرستان نیشابور مذاکراتی اولیه انجام شد.
انتهای پیام// ف ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.