کرمانشاه؛

رشد 110درصدی کمک ها در جشن نیکوکاری

کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری سال ۹۵ از رشد۱۱۰ درصدی نسبت به جشن نیکوکاری سال ۹۴ برخوردار بوده است.

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛جشن نیکوکاری در آستانه سال ۹۶ طی روزهای هجدهم لغایت بیستم اسفند ماه با مشارکت حداکثری مردم خیر استان کرمانشاه برگزار شد.
 
حسین خدرویسی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه جشن ملی نیکوکاری هر ساله در آستانه سال نو به منظور تامین احتیاجات ضروری خانوارهای نیازمند و محروم برگزار می شود، گفت: مردم خیر استان طی جشن نیکوکاری سال ۹۵ بیش از ۴۰ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال به نیازمندان و خانوارهای تحت حمایت این نهاد کمک کرده اند.
 
خدرویسی اظهار کرد: چهار میلیارد و ۴۰۵ میلیون ریال از میزان کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری سال ۹۵ به صورت نقدی به پایگاه های این جشن در استان اهدا شده است.
وی بیان  کرد: همچنین مردم خیر استان کرمانشاه بخشی از کمک های خود را به صورت کالا به پایگاه ها و ستادهای این جشن در استان اهدا کردند که برآورد ریالی این کمک ها بیش از ۳۵ میلیارد و ۸۶۸ میلیون ریال بوده است.
 
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: تمامی کمک های مردمی جمع آوری شده در جشن نیکوکاری سال ۹۵ پیش از حلول سال نو در میان نیازمندان واقعی از پیش شناسایی شده در استان کرمانشاه توزیع شده است.
 
خدرویسی با یادآوری اینکه در جشن نیکوکاری سال ۹۴ مردم خیر استان کرمانشاه بیش از ۱۹ میلیارد ریال به نیازمندان و محرومان تحت حمایت این نهاد کمک کرده ند، اظهار کرد: کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری سال ۹۵ از رشد ۱۱۰ درصدی نسبت به جشن نیکوکاری سال ۹۴ برخوردار بوده است.
 
انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، رشد ، کمک ، جشن ، نیکوکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار