ترقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تاکنون اصلاح طلبان با ایجاد فضای مسموم دو قطبی در انتخابات پیروز شده اند

عضو حزب موتلفه گفت: تجربه این مسئله را ثابت کرده که موفقیت اصلاح‌طلبان در عرصه انتخابات ناشی از ایجاد یک فضای دو قطبی بوده است چرا که این جریان می‌تواند قشر خاکستری را به سمت خود جذب کند.

ایجاد فضای دوقطبی از شگردهای خاص اصلاح طلبان در انتخاباتحمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه در گفت و گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون ایجاد فضای دو قطبی در انتخابات اظهار داشت: تجربه این مسئله را ثابت کرده که موفقیت اصلاح‌طلبان در عرصه انتخابات ناشی از ایجاد یک فضای دو قطبی بوده است چرا که این جریان می‌تواند قشر خاکستری را به سمت خود جذب کند. در واقع ایجاد فضای مسموم دو قطبی در عرصه انتخابات از استراتژی‌های خاص اصلاح‌طلبان است.

وی تصریح کرد: ایجادفضای دو قطبی در انتخابات آرای مردم را از حالت عقلانیت به سوی انتخابی احساسی سوق می‌دهد در چنین شرایطی مردم دچار پشیمانی از رای و انتخاب خود خواهند شد در نتیجه احساس می‌کنند که آنچه انتخاب کرده‌اند منطبق بر خواسته‌های آن‌ها نبوده و شاهد این مسئله خواهیم بود که مشارکت مردم در مراحل بعد تضعیف خواهد شد.

ترقی افزود: مقام معظم رهبری با دو قطبی شدن فضای انتخابات به شدت مخالفت می‌کنند و تاکید ایشان بر این مسئله است که هر فرد و یا جریانی که به ایجاد فضای دو قطبی دامن بزند مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران عمل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌ها و احزاب سیاسی که در عرصه انتخابات شرکت می کنند می‌بایست فضای چند قطبی را به وجود بیاورند که لطمه‌ای به اصل نظام وارد نشود و اقتدار ملی کشور تقویت شود.
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار