بازار کاغذ تکان خورد/ احداث شهرک صنعتی برای اتحادیه لیتوگرافان

قیمت کاغذ به میزان اندکی افزایش پیدا کرده است و این افزایش قیمت به افزایش قیمت پس از عید باز می‌گردد.

بازار کاغذ تکان خورد/ احداث شهرک صنعتی برای اتحادیه لیتوگرافانجلیل غفاری، رئیس اتحادیه صحافان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت بازار کاغذ گفت: وضعیت بازار کاغذ مانند روال سابق خود ادامه دارد. در این بین تنها قیمت کاغذ به میزان اندکی افزایش پیدا کرده است و این افزایش قیمت به افزایش قیمت پس از عید باز می‌گردد.

وی در خصوص وضعیت احداث شهرک صنعتی برای اتحادیه صحافان گفت: در حال حاضر در خصوص احداث شهرک صنعتی برای اتحادیه صحافان صحبت هایی کردیم اما اقدامی برای آن انجام ندادیم.
 
گفتنی است؛ جلیل غفاری پیش از این از تصمیم اتحادیه صحافان برای احداث شهرک صنعتی برای این اتحادیه خبر داده و گفته بود: هم اکنون اتحادیه صحافان و لیتوگرافان کارهای مربوط به احداث شهرکی صنعتی برای این اتحادیه را پیگیری می‌کند. چند مکان متفاوت برای احداث شهرک به اتحادیه معرفی شده است. اعضای اتحادیه صحافان و لیتوگرافان می‌خواهند از این مکان‌ها بازدید کنند تا جای خوبی را برای احداث شهرک فراهم کنند.
 
بازار کاغذ نیز در سال 1395 نوسان قیمت را تجربه کرد. در برهه هایی از زمان، شاهد افزایش 15 درصدی قیمت بودیم و در زمانی دیگر این روند افزایش قیمت متوقف می‌شد و رکود بر بازار کاغذ سایه می‌افکند. این روند تا اسفند ماه سال گذشته ادامه داشت. در این ماه شاهد افزایش قیمت کاغذ نبودیم.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار