افزایش 15 درصدی قیمت کاغذ در یک ماهه اخیر

با وجود آنکه کسب و کار خوبی نداریم؛ اما در این یک ماه اخیر حدود 10 تا 15 درصد افزایش قیمت کاغذ داشتیم.

جلیل غفاری، رئیس اتحادیه صحافان و لیتوگرافان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص قیمت کاغذ گفت: در یک ماه گذشته قیمت کاغذ رو به افزایش است. با وجود آنکه کسب و کار خوبی نداریم. این افزایش قیمت به حدود 10 تا 15 درصد می رسد. افزایش قیمت کاغذ در این مدت به دلیل آن رخ داد که هم اکنون قیمت کاغذ در حال رسیدن به قیمت واقعی خود است.
 
وی افزود: هم اکنون تعداد قابل توجهی از واحدهای مشغول فعالیت در اتحادیه صحافان و لیتوگرافان بدون پروانه هستند و این اتحادیه در حال پیگیری این دسته از واحدهای خود است. به دلیل آنکه هم اکنون اعطای مجوز فعالیت نسبت به گذشته  راحت تر شده است و خود اعضا بدون مجوز اتحادیه صحافان و لیتوگرافان می توانند برای کسب پروانه اقدام کنند.
 
رئیس اتحادیه صحافان و لیتوگرافان در خصوص خبرهای جدید دیگری از این اتحادیه بیان کرد: هم اکنون اتحادیه صحافان و لیتوگرافان کارهای مربوط به احداث شهرکی صنعتی برای این اتحادیه را پیگیری می‌کند. چند مکان متفاوت برای احداث شهرک به اتحادیه معرفی شده است. اعضای اتحادیه صحافان و لیتوگرافان می‌خواهند از این مکان ها بازدید کنند تا جای خوبی را برای احداث شهرک فراهم کنند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار