علاقمندان به چیپس اینجا کلیک کنند+فیلم

در این خبر نحوه تهیه و تولید چیپس کاملا طبیعی به تصویر کشیده شده است.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛طبق اطلاعات به‌دست آمده عنوان شده که تاریخ پیدایش چیپس سیب زمینی  به 163 سال پیش باز می‌گردد و اولین بار توسط "جورج گرام"سرآشپزی در منطقه مون لیک نیویورک تهیه شده است.

و نحوه به وجود آمدنش این بود که یکی از مشتریان این سرآشپز جهت درشت بودن سیب زمینی‌های سرخ کرده‌اش به آن شکایت کرد و این سرآشپز با زدن برش‌های نازک این سیب زمینی  آن را سرخ کرد که بسیار مورد استقبال این مشتری قرار گرفت. 

 این ماده غذایی  یکی از انواع اسنک‌هاست که از برش‌های بسیار نازک سیب زمینی  تهیه شده و در روغن داغ سرخ می‌کنند تا برشته شود. سپس می‌گذارند تا سرد شود و آنرا بسته بندی می‌نمایند.

از مواد مواد افزودنی به چیپس‌های می توان به نمک اشاره داشت که برای تهیه چیبس در طعم های مختلف  از  انواع ادویه جات استفاده می‌کنند.
 با توجه به اینکه بسیاری از متخصصان امور تغذیه به دلیل عدم نظارت بر  تهیه این چیپس ها، این ماده غذایی را برای بدن مضر می‌دانند اما یک رستوران با ابتکار جالب خود دست به تهیه چیپسی زد که به طور 100 درصد طبیعی می‌باشد و در جلوی چشمان خود مشتری آن را تهیه می‌کند و به دست مشتری می‌رساند.
 
 
 
 
 
 
برای دانلود اینجا کلیک کنید
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار