کرمان؛

آغاز نام نویسی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از فردا

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: نام نویسی داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از فردا سه شنبه 22 فروردین ماه 96 آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حمید ذکااسدی در گفت و گویی اظهار داشت: نام نویسی داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از فردا سه شنبه 22 فروردین 96 آغاز می شود و تا 26 فروردین ماه جاری ادامه می یابد.

وی بیان داشت:بر اساس برنامه زمانبندی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بررسی صلاحیت ها در هیئت های اجرایی از 17 فروردین 96 آغاز شده است و تا 23 فروردین ماه جازی ادامه دارد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ادامه داد:همچنین در 24 فروردین 96 صورتجلسه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا به هیئت های نظارت بخش و شهرستان ارسال می شود.

ذکااسدی یادآور شد: تاکنون از مجموع 17 هزار و 390 داوطلب کرسی های شورهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان 246 نفر انصراف داده اند.

وی تصریح کرد: فردا 22 فروردین 96 دستور شروع انتخابات ریاست جمهوری توسط وزیر کشور به فرمانداران سراسر کشور صادر می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان ابراز داشت: به مدت 3 روز از 22 تا 24 فروردین ماه 96 تشکیل هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری توسط فرمانداری ها انجام می شود و از 22 تا 26 فروردین ماه 96 به مدت 5 روز ثبت نام از داوطلبان ریاست جمهوری در وزارت کشور صورت می گیرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار