ثبت نام ضد مردترین نامزد ریاست جمهوری/ هدفم حذف مردهای تنبل است +فیلم

یکی از افراد ثبت‌نام‌کننده در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بانویی است که می‌خواهد خانم‌های فعال را روی کار بیاورد و مردهای تنبل را حذف کند.

ثبت نام ضد مردترین نامزد ریاست جمهوری +فیلم
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهلت پنج روزه ثبت نام داوطلبان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز به پایان می‌رسد. در چهار روز گذشته تعداد ثبت‌نام‌کنندگان از هزار نفر عبور کرد. در بین کسانی که در این دوره نام‌نویسی کردند چهره‌های شناخته شده زیادی دیده می‌شود اما شاید بتوان گفت افراد ناشناخته و عادی سهم بیشتری در ثبت نام این دوره داشتند. از کودک و نوجوام و جوان تا پیرمردی که 12 سال دیگر 100 ساله می‌شود.
 
حواشی متعددی که از صحنه‌های شکل‌گرفته در ساختمان وزارت کشور به وجود آمد، در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی بازتاب زیادی داشت. یکی از این افراد بانویی است که با هدف روی کار آوردن بانوان فعال و خارج کردن مردان تنبل از چرخه اجرایی کشور برای ثبت نام آمده بود. وی در حرف‌هایش به این نکته اشاره می‌کند که قانونی وضع خواهد کرد تا مردها در آن فعال نباشند و کنار بروند و به جای آنها خانم‌هایی که فعالیت‌شان بیشتر است روی کار بیایند. مردها بروند خانه‌داری و بچه‌داری و نوه‌داری کنند و خانم‌ها به عرصه بیایند.
 
حرف‌های جالب این کاندیدا را در فیلم زیر بشنوید.
 
 
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
یارو با شوهرش مشکل داره میاد کاندید میشه