وزیر ارتباطات:

اجازه شکایت تلگرام از اپراتورها را نمی‌دهیم / تاکنون 30 میلیون سیم‌کارت بی هویت شناسایی شده است

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حاشیه چهارمین همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات پیرامون مسدود شدن پیام صوتی تلگرام صحبت کرد.

دفاع تمام قد وزیر ارتباطات از اپراتورهای همراه در مقابل اقدام تلگرام!به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حاشیه چهارمین همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران حاضر شد و پیرامون تماس صوتی تلگرام و مسدود شدن آن صحبت هایی داشت.
 
 وزیر ارتباطات گفت: سرویس پیام صوتی تلگرام که توسط آن کاربران می توانستند تماس صوتی داشته باشند و با هم مکالمه کنند با حکم قضایی مسدود شده است و این حکم به تمامی اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت ابلاغ شد.
 
واعظی در پاسخ به این سوال که آیا تلگرام از اپراتورهای تلفن همراه در این مورد شکایت کرده است یا نه ؟پاسخ داد: ما به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم که تلگرام چنین اقدامی را انجام دهد و با تمام قد از همه اپراتورهای تلفن همراه دفاع خواهیم کرد.
 
وزیر ارتباطات در این همایش  همچنین از ارزش 40هزار میلیارد تومانی بازار ICTخبر داد و عنوان کرد: تا پایان برنامه ششم این ارزش به 120 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا می کند.
 
 محمود واعظی در ادامه  تصریح کرد :تا کنون 30 میلیون سیم‌کارت بی هویت شناسایی شده اند.

 واعظی عنوان کرد پهنای باند داخلی بر بستر شبکه ملی اطلاعات است که تا طی 2 هفته آینده ظرفیت آن به 10هزار گیگا بایت بر ثانیه خواهد رسید.
 
 وزیر ارتباطات در پایان خاطر نشان کرد: فاز سوم شبکه ملی اطلاعات بعد از ماه مبارک رمضان راه اندازی می شود. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
زحمت کشیدید. خسته نباشید!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۲:۱۵ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
برای اینکه جیب اپراتورها پر تر بشه اینکار رو کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
معلومه منم اگه از اونا پول کلان میگرفتم ازشون حمایت میکردم اصن مردم سیخی چند؟!!
آخرین اخبار