کرمانشاه؛

دغدغه آب شرب هرسین رفع می شود

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کارهای بسیاری در سالهای اخیر در کشور انجام شده گفت: نباید امید مردم را به یاس مبدل کرد.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اسداله رازانی امروز(31 فروردین)در جلسه شورای اداری شهرستان هرسین، با اشاره به اقدامات مثبت و موثر نظام در سال های پس از انقلاب، گفت: انصافا کارنامه کاری نظام و دلتمردان در سالهای پس از انقلاب بسیار درخشان است.


وی به دوران هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: در آن هشت سال عملا نه تنها فرصتی برای کار نبود، بلکه کشور بسیار دچار خسارت شد و ویرانی بسیاری به بار آمد.

رازانی با بیان اینکه راه‌آهن یکی از پیش شرط های توسعه است، گفت: استان تبریز در حالی افتتاح صدسالگی ایستگاه راه‌آهن خود را جشن می‌گیرد که هنوز قطار به کرمانشاه نرسیده، است.

وی  کار این پروژه در مراحل انتهایی قرار دارد، گفت: اگر بارندگی نداشتیم کار پروژه تا پیش از 29 اردیبهشت ماه تمام شده بود، اما این پروژه در بهار امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رازانی افزود: از دیگر پروژه‌های مهم پروژه گرمسیری است که بزرگترین پروژه عمرانی کشور است و از تونل 50 کیلومتری این پروژه 50 متر باقی مانده است.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به مشکلات آب شرب هرسین، بیان کرد: با اقدامات انجام شده در بارندگی‌های اخیر آب این شهر گل آلود نشد.

وی افزود: در برنامه بلندمدت نیز احداث تصفیه‌خانه شهرستان در دستور کار قرار دارد که در سفر رییس جمهور به تصویب رسید و اعتبار 5.9 میلیارد تومانی آن دریافت شده و پیمانکار نیز انتخاب شده که احیانا در صورت گل آلود شدن مجدد آب، این آب پاک و شفاف به دست مردم شهر برسد.

رازانی بیان کرد: همچنین برنامه دیگر در جهت رفع این مشکل حفر دو حلقه چاه در 27 کیلومتری شهر با اعتبار 17 میلیارد تومان است که این امر نیز در دست اقدام است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مردم هرسین از این پس هیچ دغدغه‌ای بابت آب شرب نخواهند داشت.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار