سفیر فرانسه در دانشگاه ادیان قم؛

دانشگاه ادیان قم نقش مثبتی در نزدیکی ادیان الهی ایفا می‌کند

فرانسوا سنمو گفت: دانشگاه ادیان قم نقش مثبتی در نزدیکی ادیان الهی ایفا می‌کند.

دانشگاه ادیان قم نقش مثبتی در نزدیکی ادیان الهی ایفا می‌کند
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سفیر فرانسه در ایران با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب در نشستی با رئیس و معاونین این مرکز علمی ضمن ابراز خرسندی از حضورش در این مرکز اظهارداشت: روحیه شما در استقبال از گفت‌وگو میان ادیان و مذاهب موجب شد تا مشتاقانه به این دانشگاه بیایم و از نزدیک با اهداف آن آشنا شوم.
 
نماینده دولت فرانسه در ایران با بیان اینکه فکر نمی‌کنم نمونه دانشگاه شما در جایی دیگر وجود داشته باشد، افزود: وجود این دانشگاه آن هم در شهری مانند قم که جنبه‌های معنوی آن پررنگ است، نقش و اهمیت مثبتی در نزدیکی ادیان الهی ایفا می‌کند.
 
وی افزود: حضور شخصیتی مانند دکتر پیر لوری به عنوان عضو هیئت علمی نشریات این دانشگاه بسیار ارزشمند است، چرا که او شاگرد و ادامه دهنده راه هانری کربن از نمایندگان برجسته جریان فلسفی و دینی فرانسه است.
 
آقای سمنو گفت: خوشحالم از این که شما در فعالیت‌های آکادمیک در سطح جهانی حضور دارید. این همان چیزی است که شما را از دیگر حوزه‌ها متمایز می‌کند.
 
سفیر فرانسه افزود: دانشگاه ادیان و مذاهب فراتر از تصورات من بود و من به شما به خاطر فعالیت‌های‌تان به خصوص در زمینه گفت‌وگوی ادیان تبریک می‌گویم.
 
گفتنی است: سفیر فرانسه در این دیدار از کتابخانه تخصصی ادیان و مذاهب بازدید کرد و همچنین ترجمه کتاب «تعالیم کلیسای کاتولیک» که حاصل تلاش اعضای هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب بود، به سفیر اهدا شد که با استقبال وی مواجه گردید.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.