سومین قسمت از گزارش‌های باشگاه هواداری؛

تماشای فیلم با تخفیف، بزرگترین خدمت به اعضای باشگاه هواداران!

هواداران فقط می‌توانند با در دست داشتن بلیت، فیلم مورد نظر خود را البته با تخفیف ببینند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز سوم جشنواره جهانی فیلم فجر برای اعضای باشگاه هواداران جشنواره، مانند روزهای گذشته بود و مشکلات مطرح شده تقریبا دیگر به یک عادت جشنواره‌ای تبدیل شده است.  

با این اوصاف برخی از هواداران به این معترض بودند که چرا با آنها اینگونه برخورد می‌شود و تکلیف آنها مشخص نیست. یعنی آنکه چرا از یک طرف به هوادارن اجازه ورود به کاخ جشنوراه را می‌دهند و از طرف دیگر برای آنها محدودیت‌های فراوان می‌گذارند. اگر هوادارن را برای رونق دادن به کاخ جشنواره دعوت کردیم، پس چرا به آنها خدمتی مناسب ارائه نمی‌دهیم؟!
 
در این رابطه هواداران حاضر در کاخ جشنواره در مورد خدمات ارائه شده به اعضای باشگاه هواداران پرسش‌هایی دارند که پاسخ این پرسش‌ها این است که هواداران فقط می‌توانند با در دست داشتن بلیت، فیلم مورد نظر خود را البته با تخفیف ببینند و از هیچ گونه خدمت دیگر نمی‌توانند استفاده نمایند.

از طرفی دیگر وقتی با تمامی این مسائل یک هوادار به مراسمی همچون بزرگداشت عباس کیارستمی می‌آید، از هرگونه پذیرایی محروم است و مشخص نیست که هزینه بلیت فروشی این مراسم صرف چه خدمتی به هوادار شده است!
 
همچنین به علت ویژگی‌ تمامی کاخ‌های جشنواره نظیر جنب و جوش خبرنگارها و حضور هنرمندان، کمتر کسی به هواداران اهمیت می‌دهد و آنها به علت نبود اطلاع‌رسانی مشخص در طبقات کاخ جشنواره به دنبال پاسخ به پرسش‌های خود هستند.
 
در آخر می‌توان گفت که استقبال هواداران از روز سوم به نسبت به روز دوم جشنواره، کمی افزایش یافته است و برای فیلم «نگار» که به سانس فوق‌العاده نرفت، شاهد صف مخاطبان برای تماشای فیلم بودیم.  
 
 
گزارش از مسعود وثوقی  
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.