کرمانشاه؛

نباید در حوزه اجرا سیاست زده عمل کنیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: با تمام اختلاف سلیقه هایی که در حوزه فرهنگ داریم، نباید در حوزه اجرا سیاست زده عمل کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حجت الاسلام رحیم جعفری گفت: چند مبنای کلی برای تحقق اهداف وزارت خانه داریم که قانون مداری و اخلاق مداری از اساسی ترین آن ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه دایره وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هدایت، حمایت و نظارت خلاصه می شود، گفت: ما به نوعی مسئول اخلاق مردم هستیم و باید در فرهنگ مردم تاثیرگذار باشیم.

وی اظهار کرد: بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، جدا از هرگونه نگاه سیاسی و جناحی باید به تعمیق و بلوغ رسیده، علف های هرز انقلاب را جدا کنیم و یکدل و متحد به آبادانی کشور همت کنیم.

وی با بیان اینکه نباید سیاست زده عمل کنیم، گفت: باید فضای باز فرهنگی را برای همه به خصوص اصحاب فرهنگ و هنر باز کنیم تا با فراق بال به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سیاست کاری وزارتخانه بر این اساس است که برنامه ها را اعم از همایش، جشنواره، نمایشگاه و... به بخش های خصوصی واگذار کند.

وی در ادامه گفت: مدیرکل پیشین در دوران مدیریت خود بسیار فعال و کوشا بود و برنامه های شاخصی را برگزار کرد.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار