lمشهد؛

افتتاح بزرگترین کتاب خانه مهدویت شرق کشور در مشهد

بزرگترین کتاب خانه مهدویت شرق کشور در مشهد افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر موسوی نسب، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) گفت: در دوران غیبت امام زمان (عج) رسالت ما رسالت سنگینی است و ما تلاش داریم مهدویت ناب که برگرفته از قرآن کریم است را به جامعه معرفی کنیم.
وی افزود:تمام زندگی ما باید سایه سار مهدویت باشد و برنامه‌های کشور هم به همین سمت و سو حرکت کند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی نسب با اشاره به نام گذاری روز‌ها در دهه مهدویت گفت: برای همه روز‌ها در این ایام نام به خصوصی گذاشته شده است و همه‌ی برنامه‌ها و کارهای ما حول همین نامگذاری‌ها خواهد بود.
وی افزود:از برنامه هایی که دردهه مهدویت داریم می‌توانیم به اعزام ۱۰۰ مبلغ مذهبی در موضوعات متنوع مهدوی به مساجدمشهد و سایر شهرستان‌های استان اشاره کنیم. این مبلغین در سطح شهر و پارک‌ها نیز برای ترویج فرهنگ مذهبی فعالیت خواهند کرد.
وی ادامه داد: در دهه مهدویت جلسات و نشست هایی با موضوع مهدویت در دانشگاه‌ها و مساجد مشهد برگزار می‌شود. هم چنین ما در دهه مهدویت نمایشگاهی برپا خواهیم کرد تا محصولات مهدوی را به مردم عرضه کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر موسوی نسب گفت:روز نیمه‌ی شعبان شاهد اجتماع عظیم منتظران حضرت مهدی (عج) در مشهد خواهیم بود. این اجتماع از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی خواهد بود. برنامه ریزی هایی انجام شده است تا اینکه بتوانیم شاهد اجتماع عظیم منتظران مهدوی در بعضی از شهرستان‌های استان باشیم.
وی افزود:برگزاری احیای شب نیمه‌ی شعبان از دیگر برنامه‌های ما در این دهه است.
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) با اشاره به افتتاح بزرگترین کتاب خانه مهدویت شرق کشوردر مشهد گفت: این کتاب خانه بزرگترین کتاب خانه با موضوعات مهدویت در شرق کشور است که در این دهه افتتاح خواهد شد.
وی از از ثبت نام نهمین دوره‌ی تربیت مربی در راستای مباحث تخصصی مهدویت خبرداد و افزود:ثبت نام برای شرکت در این آزمون از ۲۵ اردیبهشت آغاز و تا چهارم خرداد ادامه دارد؛ و آزمون در بیستم مرداد ماه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد:مهم‌ترین کارکرد‌های برگزاری جشن مهدویت امیدسازی جوانان، آشنایی با امام زمان (عج) و تاثیر حضور ایشان در دوران غیبت و هم چنین مبارزه با استکبار است.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی نسب گفت:تنها هدف ما این است که طبق فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بتوانیم مهدویت ناب که برگرفته از قرآن کریم است را به جامعه معرفی کنیم.
انتهای پیام//ز.‌ی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار