لرستان؛

انتقاد از اشتغال بازنشتگان و بیکاری جوانان

امام جمعه خرم آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته، از اشتغال بازنشستگان و بیکاری جوانان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حجت الاسلام والسلمین میرعمادی گفت: جوانان زیادی با تحصیلات و متخصص، بیکار هستند؛ اما عده ای بازنشسته باز هم مسوولیت می گیرند؛ با این حال چگونه گره از مشکلات مردم باز خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: انتخابات شوراها نماد جمهوریت نظام است اما باید افراد متدین و خدمتگزار وارد صحنه شوند و از ورود متجاهرین به فسق در این عرصه جلوگیری شود.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، امروز مقتدرترین دستگاه امنیتی در دنیاست و هیچ دستگاه امنیتی نتوانسته عملکردی همچون عملکرد این سربازان گمنام در ایجاد امنیت و جلوگیری از اقدامات تروریستی داشته باشد.
سید احمد میرعمادی ضمن گرامیداشت یاد شهدای عملیات تروریستی اخیر در مرز میرجاوه استان سیستان و بلوچستان و کارگران جان باخته در حادثه معدن ذغال سنگ یورت در آذرشهر استان گلستان گفت: مسوولین اجرایی باید قبل از بروز چنین حوادثی تدابیری برای جلوگیری از رخ دادن آنها بیاندیشند.
میرعمادی امنیت امروز را محصول تلاش و مجاهدت عده ای از جوانان مومن و ولایتمدار با عنوان سربازان گمنام امام زمان دانست که با تلاش و کوشش، امنیت را برای مردم ارمغان می آورند.
وی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، یکی از توطئه های دشمنان ایجاد آشوب در کشور بود که 8 سال جنگ تحمیلی یکی از آنان بود اما باز هم این جوانان بودند که با مجاهدت های خویش از میهن دفاع کردند.
انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار