همایش استانی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرمان

همایش استانی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید بر مردمی بودن برنامه ها ظهر امروز در کرمان برگزار شد.

همایش استانی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، همایش استانی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید بر مردمی بودن برنامه ها ظهر امروز در کرمان برگزار شد.
 
در این همایش حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با قدردانی از دست اندرکان برنامه ستاد گفت: در برنامه ریزی های چهلمین سالگرد انقلاب و آینده باید به گونه ای عمل شود که آرمان های انقلاب برای نسل آینده به خوبی تبیین شود.

 لطفی قائم مقام شورای هماهنگی سازمان تبلیغات کشور هم با اشاره به مقطع حساس کنونی در کشور گفت: دستگاه های اجرایی باید در برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ، دشمنی ها و شیطنت های دشمنان به خصوص امریکا را که تمام تلاش خود را برای ایجاد شکاف سیاسی در جامعه ، بزرگنمایی ضعف ها و تضعیف امید و باور مردم بکار گرفته است به خوبی برای مردم تشریح کنند.
 
فدایی سرپرست استانداری کرمان هم در این جلسه گفت: در برنامه های امسال باید توجه به نیاز های مخاطبان ، مبانی و اصول انقلاب و همچنین رفع ابهامات و پاسخ به سوالات قشرهای مختلف لحاظ شود.

علیرمضانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان هم از فعالیت کمیته رسانه ای ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اواخر پارسال خبر داد و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته تاکنون 14 هزار و 280 دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی و بخش های مختلف دیگر با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تولید و پخش شده است و تولید این گونه برنامه ها با قوت ادامه دارد.

انتهای پیام/س

بزرگداشت چهل سالگی انقلاب با برنامه های مردم محور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار