یک کتاب بیشتر بخوانیم؛

مربیان کانون کودکان کتابخوان را راهنمایی می‌‌کنند

کانون امسال 51 ساله شده و یکی از قدیمی‌ترین ناشرانی است که در حوزه کودک کار می‌کند.

مربیان کانون کودکان کتابخوان را راهنمایی می‌‌کنند
علیرضا صادقی معاون غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خصوص حضور این موسسه در نمایشگاه کتاب تهران به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: کانون امسال 51 ساله شده و یکی از قدیمی‌ترین ناشرانی است که در حوزه کودک کار می کند. امسال با 760 عنوان کتاب در نمایشگاه شرکت کردیم که از این تعداد، 149 عنوان کتاب چاپ اول و 242 تجدید چاپ داریم.  همچنین وسایل کمک آموزشی و لوازم التحریر ایرانی اسلامی هم وجود دارد.  

وی در خصوص برنامه‌های جنبی این انتشارات ابراز کرد: ما از مسئولان نمایشگاه درخواست کردیم 50 متر به ما بدهند که فعالیت‌های کانون را به منصه ظهور برسانیم، ولی موافقت نکردند. اما تفاوت این مرکز با سایر ناشران در این است که مربیان مراکز کانون که عملا کار ارتباط با کودک می کنند، در غرفه حضور دارند و به لحاظ محتوایی، با کتابها و سرگرمی های کانون آشنا هستند. از این جهت کودکان را راهنمایی می کنند که کتاب دلخواه و مناسب خود را انتخاب کنند.

صادقی تصریح کرد: رمان ها و تعدادی از کتاب های گروه سنی الف پرفروش های ما هستند، برای مثال رمان هستی، رمان زیبا صدایم کن، تمرین خردسالان، آشنایی با مفاهیم ریاضی یک و دو از کتاب‌هایی هستند که مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.  
 
 
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار