بازداشت اعضای خانواده سه فعال بحرینی

نیروهای امنیتی بحرین اعضای خانواده سه فعال بحرینی را بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فعالان در بحرین روز شنبه اعلام کردند نیروهای امنیتی، اعضای خانواده سه فعال بحرینی را که در انگلیس مستقر هستند بازداشت کردند.

بر اساس اعلام این افراد، علت بازداشت اعضای خانواده فعالان بحرینی، اعتراض آنها به حضور پادشاه بحرین در یک برنامه سلطنتی نمایش اسب در انگلیس بود.

­به گزارش خبرگزاری رویترز از ریاض، این فعالان به حضور حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین در برنامه نمایش اسب «ویندسور» معترض بودند. در عکس های منتشر شده توسط خبرگزاری دولتی بحرین، پادشاه این کشور در این برنامه نمایش اسب در کنار الیزابت دوم ملکه انگلیس حضور دارد.

«سید احمد الوداعی» از فعالان «موسسه حقوق و دموکراسی بحرین» در لندن در این باره گفت خواهر وی در بحرین، تماسی از پلیس دریافت کرده است که طی آن از وی درخواست شده است تا خود را برای بازجویی به پلیس معرفی کند.

وی در این باره گفت: "این اقدام جدیدی است که توسط مقامات بحرینی صورت می گیرد: باج گیری از فعالان از طریق بازداشت اعضای خانواده های آنها در بحرین."

پدر و خواهر دو فعال دیگر نیز از بازداشت اعضای خانواده های خود خبر دادند. در همین حال سخنگوی وزارت کشور بحرین از اظهار نظر در این باره خودداری کرد. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار