اسراری از دوران کودکی ترامپ در کاخ سفید

در این گزارش رازهایی مربوط به دوران خردسالی ترامپ که نشانه هایی از آن درون کاخ سفید هست مورد بررسی قرار گرفته است.

اسراری از دوران کودکی ترامپ در کاخ سفید که هیچ کس نمی‌داند!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،در این مدتی که ترامپ پا به کاخ سفید گذاشته بیشتر وسایل و دکوراسیون اتاقش  را به سلیقه شخصی خودش عوض کرده ، سلیقه ای که تماما از هر لحاظ که به آن می نگریم نشانی از علایق دوران کودکی او دارد،
 
دلخوشی هایی که به مرور زمان از خردسالی، نوجوانی، جوانی تا به امروز با او همراه بوده و هر چه گذشته بیشتر این علایق شدت یافته است. همچنین جالب است بدانید که چیزی حدود 100 خدمتکار در خدمت او هستند تا همه چیز باب میل او در کاخ سفید باشد.

چیزهایی مانند دنبال کردن اخبار که این ویژگی نصب تلویزیون های بزرگ در کاخ را به همراه داشته، میل شدید به خوراکی های شیرین و خنک که باعث شده حتما بعد از غذا به میهمانان خود بستنی بدهد و البته برای خودش یکی اضافه تر از مسئولان پذیرایی کاخ بگیرد، مرغ هایی که حتما باید به شیوه دلخواه دوران کودکی اش توسط آشپز کاخ طبخ شود و البته لوستر کریستالی و پرده های طلایی در اتاق غذاخوری که نباید در این لیست از قلم بیفتند.

گفتنی است که ترامپ وسایل رئیس جمهور های قبلی از جمله رزولت وباراک اوباما را همچنان در طبقه پایینی کاخ سفید نگه داشته است.شایان ذکر است 113 روز از ورود ترامپ به کاخ سفید می گذرد.

اسراری از دوران کودکی ترامپ در کاخ سفید که هیچ کس نمی‌داند!


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار