نشست دو روزه کارشناسان رسانه‌ای اتحادیه عرب در قاهره

کارشناسان امور رسانه‌ای اتحادیه عرب هفدهمین نشست خود را با هدف بررسی "نقش رسانه در مبارزه با تروریسم" در قاهره آغاز کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الیوم السابع، کارشناسان امور رسانه‌ای اتحادیه عرب هفدهمین نشست خود را با هدف بررسی نقش رسانه عربی در مبارزه با تروریسم در قاهره، مقر این اتحادیه آغاز کردند.

اتحادیه عرب در بیانیه ای اعلام کرد: این نشست دو روزه با توجه به دستورات اتخاذ شده در دور قبلی نشست و دستاوردهای کارگروه "گفتمان دینی و نقش آن درمبارزه با تروریسم" -که چندی پیش در سودان برگزار شد- در قاهره، پایتخت مصر و به ریاست هیفاء ابو غزالة، معاون رئیس ارتباطات اتحادیه عرب برگزار می شود.

در این بیانیه آمده است: کارشناسان به بررسی اقدامات اجرایی طرح مرحله ای رسانه ای مشترک کشورهای عربی در زمینه مبارزه با تروریسم می پردازند. این کارشناسان همچنین پژوهش های عملی صورت گرفته در حوزه مبارزه با تروریسم را مورد بحث قرار می دهند.

بر اساس این بیانیه، قرار است نمایندگان کشورهای عضو اتحادیه عرب و برخی از سازمان ها و گروه های رسانه ای عضو شورای وزرای رسانه‌ای کشورهای عربی نیز در این نشست مشارکت داشته باشند.

گروه کارشناسان رسانه ای اتحادیه عرب، گروهی دائمی است که  مسئول بررسی و پیگیری نقش رسانه های عربی در مبارزه با تروریسم را برعهده دارد و زیر مجموعه شورای وزرای رسانه‌های کشورهای عربی است. این گروه هر ساله نشستی را بدین منظور برگزار و توصیه های لازم را در خصوص اقدام برای مبارزه با تروریسم در رسانه را به شورای وزرا ارائه می کنند.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار