ساری،

حمایت شیلات مازندران از سرمایه گذاری در بخش پرورش ماهی در قفس

مدیرکل شیلات مازندران گفت: شیلات مازندران از سرمایه گذاری در بخش پرورش ماهی در قفس حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رستمی در دومین جلسه شورای هماهنگی مدیران شیلات که امروز در سالن اجتماعات این اداره کل در بابلسر برگزارشد گفت: شیلات مازندران با توجه به ظرفیتهای خوبی که در زمینه پرورش ماهی در قفس وجودارد از همه متقاضیان و سرمایه گذاران در این بخش حمایت خواهد کرد.

وی دو موضوع آموزش بهره برداران به دانش نوین و یافته های علمی جدید و نیز استفاده بهره برداران از تجهیزات پیشرفته آبزی پروری رامهم دانست و از مدیران شیلات شهرستانها خواست تلاش نمایند تابابررسی فرآیندهای مختلف تولید، تولیدات شیلاتی اقتصادی باشد.

مدیرکل شیلات مازندران ایجاد فضای شاداب اداری و نیز پاسخگوئی صریح و مطلوب به ارباب رجوع تاکیدکرد و افزود: شیلات مازندران درسال گذشته در بخش تولید و پرورش ماهی درکل عملکرد خوبی داشته است به طوری که حدود 96 هزارتن انواع آبزیان دریایی وپرورشی دراستان تولید و به بازار عرضه شد که نشان از جایگاه مهم شیلات استان در شاخص های اقتصادی است.

رستمی ضمن اشاره به تدوین وابلاغ 5 بسته کاری، از مدیران شیلات شهرستانها خواست تاباتوجه به برنامه های ابلاغی و در راستای منویات مقام معظم رهبری تحقق دوموضوع مهم افزایش تولید و ایجاد اشتغال را در شهرستانها پیگیری کنند.

در این جلسه برش شهرستانی فعالیتها در بخش صید و صیادی و نیز آبزی پروری و نیز بازسازی ذخایر آبزیان مشخص و ابلاغ شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار